CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Rabu, 15 Jun 2011

otak saya dah dicuri oleh Abdul Muiz . tulunk =='

HAHA , nothing to say bhaii .
otak dah kne curik oleh someone yunk aq sygs gilak na mampos .
blur ~ astagfirullah . muiz , ouh muiz !
y curik otak saya sayangs ? apakah salah saya ?
see ! otak saya asyik pker muiz , muiz n muiz . ewah ~
gilak potatoes spring lhaa bergg .
time dlm klas tadik , fullamak aii !
sumpah na nnes sensowank ! hamboii ~
saya tatap jerk pic muiz yunk muiz bg saya tuh tao .
shumell nak maty beb . gegaw iman saya . HAHA ~
saya ta buleyh na fokus lam klas . buntu !
ta tauk cm ne na forget muiz . grr .
nope lha lupe kan slamenya but time stady jele .
saya takud awak tinggalkan saya lha sayangs !
saya burok kan ? saya tak cntek kan ?
saya takud awak muak ngan muke saya nyh !
Ya Allah ! sakidnye chienta nyh . 
HAHA . ayat taik da kuaw . ap pon cannot lha .
awak nak tau ? saya miss awak !
mis na mid awak , na dngau sore awk , na text nan awak .
pi kite kene forget kan smuer uh ntok smentare .
sekolah da mule , saya nak fokus habes habesan !
koss my ayahda ckp klu saya na pinda kola . mark kne elok .
dah tu jerk harapan zaty na pinda kola .
dunno lha harapan uh tercapai o tida ! 
hop gile dapad pinda meyh . haisshh ~
ukeyh ukeyh , stop sini keyh .
kbye . senyum sudah . bao chumell :)


0 ulasan:

Catat Ulasan