CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Selasa, 27 September 2011

Sambal petai sambal belacan XD

Yayaya  , salam wey .
Amacam , idop lagi tak kau ? 
Semad tak tittle ? Bhaha ~ Tatao na buboh tittle ape .
Aku pon ngan beesar aty , buboh jele ape yg termampu .
Aku blank doe skunk ni . Lagi-agi na exam . Down gile lah .
Ngan masalah aku nan parents lagi .
Masalah nga dia lagi , hancoo .
But aku still waras lagi k kalau ade dia disisi .
Dia le inpirasi idop aku . Ceyt , ayat sakai ? I now !
Tadi kat sekola boleh lha taan ken .
Lagi-lagi ade si poyo sebelah aku tu .
Yang dok sebok menjebo nan aku 24 jam .
Si Syera lha , sape agi ken . Kawan aku seatok senenek .
Dea jele kod yang boleh buad aku sengeh .
Even dea macam tu , alah-alah myna sindrom .
Pi bab-bab buat lawak babi memang num one der .
Aku ngan dea lak semakin aie semalam rock .
Jyeahh , rock kapak bhaii , mencipan !
Means semakin masyuk letuww :)
Aieni da 9 bulan 16 hari aku kawen nan kau wey .
Bile nak dapat anak nih ? Bhaha ~
Dalam proses ken sayang ? Gigal !
Now 0:47 pagi , aku nak pejam mate .
Nak mimpi kau ABDUL MUIZ .
Chaw , besok sekolah . Yeyeh :'(
Kboiboi XD

1 ulasan:

Aika Zulaikha

nyott !

Catat Ulasan